آیت‌الله رئیسی قهرمان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان را تبریک گفت-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

آیت‌الله رئیسی قهرمان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام قهرمانی جهان را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 21
کد خبر: ۱۴۷۹۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان، تصریح کرد: کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد. این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد. این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

اینجانب به یکایک قهرمانان غیور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و دست‌اندکاران و مربیان تلاشگر آنها و همه مردم ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد میهن اسلامی، همچنان شاهد استمرار موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در دیگر عرصه‌ها و میادین ورزشی باشیم./ مهر

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار